Usein kysytyt
kysymykset

Mistä saan autopaikan avaimen?

Soita Isännöintiverkon asiakaspalveluun, josta sinulle annetaan lisätietoja.

Miten voin varata saunavuoron?

Soita Isännöintiverkon asiakaspalveluun, josta sinulle annetaan lisätietoja.

Jalkakäytävä rapun edestä on taas hiekoittamatta, kenelle voin soittaa?

Ota yhteyttä huoltoyhtiöösi, jonka yhteystiedot löydät rappukäytävästä. Jos ongelma on toistuva, laita viestiä yhtiösi isännöitsijälle tai kiinteistösihteerille.

Hissi ei toimi, mitä teen?

Soita huoltoyhtiöön ja informoi asiasta. Mikäli olet jäänyt hissiin, soita suoraan hissihuoltoon, jonka numeron löydät hissikorista.

Naapurini soittaa keskellä yötä kovaäänistä musiikkia ja metelöi, mitä teen?

Vakavissa järjestyshäiriöissä soita poliisille. Laita myös viestiä yhtiösi isännöitsijälle tai kiinteistösihteerille.

Huoneistoni hana vuotaa, pitääkö asiasta ilmoittaa?

Mikäli huoneistossa on vuotavia hanoja tai WC-istuimia, tulee niistä välittömästi ilmoittaa huoltoyhtiöön. Pienikin vesikalusteen vuoto aiheuttaa pidemmällä aikavälillä suuret kustannukset.

Havaitsin vesivuodon huoneistossani, kenelle soitan?

Jos lämmitysverkostosi, käyttövesiputkisto tai viemäri vuotaa, ota heti yhteyttä huoltoyhtiöösi, myös päivystysaikana. Huoltoyhtiö tulee katsomaan tilanteen ja tilaa paikalle putkimiehen. Näin vahinko saadaan minimoitua.

Kuka vastaa huoneistoni palovaroittimista?

Huoneiston asukas/osakas vastaa siitä, että huoneistossa on jokaisen kerroksen alkavaa 60 m2 kohti yksi toimiva palovaroitin.

Haluatko tietää lisää, ota yhteyttä myyntiin:

Myyntipäällikkö Mika E. Raita:
+358 40 515 7427

myynti@isannointiverkko.fi

Ota yhteyttä asiakaspalveluun:

Asiakaspalvelu: +358 9 8190 550
asiakaspalvelu@isannointiverkko.fi

Lähetä meille sähköpostia ja palaamme asiaan mahdollisimman pian.

Anna palautetta »

Tilaa uutiskirjeemme

Tilaamalla uutiskirjeemme saat ensimmäisenä uusimmat tiedotteet ja ajankohtaiset asiat suoraan sähköpostiisi.

Käytä tarjouslaskuria!